fredag den 29. marts 2013

The american dream

Hey allesammen! Så er der ikke længe til at jeg skal genforenes med alle mine danske læsere herinde! Jeg savner jer alle rigtigt meget! Mine søskende og deres englebørn! Plus at jeg jo næste år vil være ene barn da Mollie og Mike nu er fløjet fra reden! Så glæder jeg mig jo også til at se min mommy and daddy igen efter mere en 7 måneders fra hinanden.

- Dog kan jeg slet ikke forstille mig at forlade dette vidunderlige sted! For alle jer der kende mig godt ved jo hvor meget jeg elsker dette land og det er helt uforklarligt hvor meget jeg nyder at leve her! Det var som jeg forstillede mig det (Hvis ikke bedre).
Ikke kun Aberdeen, South Dakota, men hele landet and skolen og mine venner her.

Som nogen af jer ved tog jeg til New York City, Washington DC og Boston MA her i begyndelsen af Marts og jeg må sige at det var en tur jeg aldrig vil glemme! Jeg altid gerne villet til Ny. Jeg husker da jeg var lille og ville stille mig op på en stol med en fjernbetjening og en børnebog og spørge mor "GÆT HVEM JEG ER"!
Frihedsgudinden var en af det mest fantatiske steder jeg nogensinde har besøgt! Jeg kan slet ikke forklarer hvor stort det var at være der.



På min tur fik jeg også lov til at besøge nogle forskellige stater! Og jeg har nu i alt besøgt 11 stater!! 39 to go!






på min tur så jeg:























































Alle disse ting gjorde min tur uforglemmelig!
Peace out - Nellie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar