søndag den 5. maj 2013

Prom, Grease, Birthday party... Where does the time go?

Det er vist sikkert at sige at jeg på alle måder har fundet min plads her.
Jeg har på de måneder jeg har været her mødt de bedste venner jeg nogensinde har haft. Da jeg kom her vidste jeg ikke hvem jeg hørte til eller hvor jeg skulle sidde mig om morgen når jeg kom i skole eller hvor jeg skulle spise min frokost. Som sagt skolen er som en jungle, men det er kun indtil du finder din plads.
Jeg valgte at sidde med min nye ven Katie. Jeg til denne dag ved ikke hvorfor hun var så venlig imod mig. Jeg havde aldrig snakket til hende, jeg vidste ikke om vi havde noget til fælles og jeg kendte hende ikke. Men hun kom og snakkede med mig og introduserede mig til hendes venner. Nu her i maj 2013 kan jeg med stolthed sige at jeg har de bedste venner i verden.

I slutning af april var det tid til skolens store bal: Prom.
Det er selvfølgelig en mega stor ting herover og alle begynder at snakke om det i december for at finde en date, en kjole, sko, en gruppe, et sted at spise, en måde at komme til skolen og en negle og frisør aftale. Være dansk som jeg er vidste jeg næsten ingen ting om prom! Kun hvad jeg havde set på film.. jeg glædede mig, men gud hvor var det meget arbejde for én aften.



















Så var det det vær? .... Øhm JA!!! BEST NIGHT EVER
seriøst det var en virkelig god aften med alle mine venner.. kom ikke hjem klokken fire om morgen efter at have danset hele natten! 
jeg elskede prom. Jeg er så trist at jeg ikke kan gå næste år




Next stop... Grease

Så vores forårs musical var den berømte Grease... Hvilket var virkelig fedt! Jeg elsker den musical og i slutningen af april, weekenden after prom, var det opening night. 
























































































Best show ever.. Vi havde 2 shows Onsdag, 1 show Torsdag, fredag og lørdag. Og en fest bagefter hver aften.... og en mer mandag. 

Så efter dette show var ovre var jeg af den opfattelse af at jeg ikke havde noget at gøre mer. Hvad skulle jeg bruge mine dage på.. ?
Well fredag havde jeg mine veninder Paige, Gabbie og katie ovre for en pige sleepover



dagen efter var det tid til den største overraskelse jeg nogensinde har fået
Katie holdte mig et surprise party! https://www.facebook.com/photo.php?v=602273126451689&set=vb.100000070207984&type=2&theater
^link til video hvor de overraskede mig :-D Havde en virkelig god aften!









Hvordan kan jeg forlade mit fantatiske liv her!? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar