lørdag den 11. august 2012

Copenhagen - Aberdeen = MEGET lang tur :-D

Okay, der er nu gået et godt stykke tid siden jeg har skrevet noget herinde... Men jeg har også så meget at fortælle :-D

Vi kom hjem fra italien den 5. august og der havde vi pænt travlt.. Vi havde planlagt en meget hyggelig lille afskedsfest og det var super hyggeligt :-)

                                                   Med de dejligste tøser i verden!!










Der var så mange mennesker at sige farvel til... jeg rejste tidligt dagen efter og disse dejlige ansigter var noget af det sidste jeg så :-D 
Jeg håber at i har det godt derhjemme :-D 








  Min flotte farvel kage!!  

og sidst men ikke mindst min flotte takketale :-D Jeg vil gerne lige sige tak for alt til jer alle! Ikke kun for gaverne, men fordi i tog jer tiden til at komme og sige farvel.. Og tak fordi i altid er der for mig og ønsker mig en god tur! Elsker jer alle <3


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Så jeg pakkede min kuffert... det var så svært!!! kun 23 kilo !? Så jeg pakkede, og pakkede om... Indtil at det kun var mine mest værdigfulde og/eller ynglingsting i den.... Kufferten blev fuld og vejede præcist 23,1 kg, Men jeg behøvede dog ikke at betale for overvægt. Jeg er bare sååå heldig :-D


Her er så et billede af os i lufthavnen hvor vi fejrede mollies fødselsdag også :-P

Men der gik ikke lang tid før mit held slap op.... Jeg tror det har noget at gøre med, at jeg ikke kan finde ud af at rejse... Jeg havde advaret folk! 
Så jeg rejser fra Kbh til Amsterdam i Holland og alt gik helt fint.. Jeg skulle vente i lufthavnen i 3 timer så jeg satte mig til at læse (jeg ved det.... typisk mig). Så da tiden endelig kom til at jeg skulle tjekke ind til det fly, der endelig ville tage mig til de forende stater kom uheldet!

De havde simpelhen overbooket flyet og derfor givet min plads til en anden.... Jeg kan ikke sige jeg ikke gik i panik! Der står jeg i HOLLAND! og har ingen steder at gå og ingen billet til USA!?
Heldigvis vidste flyselskabet godt at de havde lavet en kæmpe fejl... 
Jeg var heldigvis ikke den eneste uden en plads på flyet... Mig, en spansk pige og den tysk pige havde alle tre det samme problem. Heldigvis blev vi kørt til et hotel (Alt betalt). Vi fik nye billetter til dagen efter og penge i erstatning. 


Så det her er et billede af mig på et hotel i Amsterdam! Det var faktisk superhyggeligt! Mig og den tyske pige fulgtes igennem det hele... Vi havde rum lige overfor hinanden og vi spiste aftensmad og morgenmad sammen... (Flyselskabet betalte også maden)


så jeg tog et par billeder af hotelværelset fordi det var så fint! 
(skulle nok have taget billeder før jeg flyttede ind)


Dette er så et billede af min nye tyske veninde.. Vi skulle med samme fly til Minneapolis!

Så jeg kom sikkert til Minneapolis og her er et billede af mine fødder på amerikansk jord 


Men jeg var ikke færdig med uheldet endnu... Da jeg endelig ankommet til Aberdeen er min kuffert ikke med... Vi har prøvet at få fat på den, men så vidt vi ved kan den være overalt i verden... Først fik vi at vide at den var kommet til Boston... Jeg mener BOSTON!? jeg var ikke engang i boston...
Men mig og Scott var ved lufthavnen idag og nu siger de at den kan være overalt.

Men jeg kom frem og her er virkelig skønt! 
Dette er billedet af os da jeg først kom til Aberdeen lufthavn 

Så jeg fik sovet... Og dagen efter tog vi til Aberdeen Central high School (skolen jeg skal gå på)
og fik mig skrevet op til de timer jeg skal have.. 
Jeg skal Bland andet have spansk, intro til kunst, intro til madlavning, US historie, Teater og astronomi!

Derefter kørte vi rundt for at se byen og byen er så sej.. Virkelig amerikansk (selvfølgelig) og sød!
Og en sjov ting jeg lagde mærke til er at halvdelen af alle biler i SD er pick-up trucks!! Så cool!
Så vi kørte ud og shoppe (da jeg jo ikke har noget tøj) i deres pick-up truck.
Okay nu til det bedste!! Som en velkomstgave overraskede Scott og Natalie mig med... wait for it... billetter til CARRIE UNDERWOOD KONCERT!! 
Og om aftenen tog spiste vi på mavericks - som er en amerikansk steakhouse! 

  
= best day ever!! Jeg vil holde jer opdateret med hvad der sker herover! Håber alt går vel derhjemme i Denmark :-D


og for jer som spurte med hensyn til mit værelse... Så ja det er fantatisk og ja jeg elsker det.. Her er et par billeder <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar