søndag den 19. august 2012

Så lidt om hvad jeg har lavet på det seneste :-D




  • Jeg vil nu gladeligt annoncere at jeg fik min kuffert tilbage i tirsdags og det var sådan en glædelig overraskelse!! Mig og Natalie var begyndt at midste troen på det en smule.. Men Scott ville ikke give op! Han ringede flere gange om dagen og var ikke tilfreds med et nej!
  • Så jeg vågnede tirsdag morgen og var overbevist om at den aldrig ville komme... Natalie vækkede mig og sagde at jeg skulle skynde mig at komme. Jeg var i panik, jeg var så bekymret for om der var sket noget alvorligt... Men jeg fik snart min dejlige kuffert at se og det var så fantatisk!! Scotts telefon havde ringet klokken 7 den morgen, så han stod op og hentede min kuffert og overraskede mig!! Så jeg fik pakket ud og mit værelse er så hjemmeligt nu :-D 

Så det var en glædelig nyhed, især fordi det var den dag jeg fik mit skolebillede taget.. Et billede der vil følge min resten af året på mit id kort.

Derefter prøvede jeg igen at få mit skab op (det er mega svært!!)
men til sidst lykkes det, så det skulle dokumenteres :-D


og så brugte jeg resten af dag på at fixe mit værelse

Onsdag tog mig og Natalie til centeret for at spise frokost med hendes veninde.
 Derefter kørte vi (mig og Natalie (scott var på arbejde)) Callie og Lucy til dyrelægen... Stacey, Scotts søster, arbejder på der så jeg fik en rundvisning.. Det var så hyggeligt! 



Da vi kom hjem igen ringede min nabo Emily (min veninde) og spurte om jeg ville med ud til "the fair"..
The fair er en form for festival der er igang i aberdeen lige nu.. de har slået en mini tivoli op og det er så fedt! Der er dyr man kan kigge på og så er der koncerter, bilrace og rodeo! Musikken var alene country musik... Folk her elsker country musik og cowboyboots er et must have!!



Vi havde det rigtigt sjovt og Emily introducerede mig til alle hendes venner... Et problem er dog at ingen af dem går på Central.. De var alle roncalli studerne (byens mindre privatskole). 

Torsdag var Scotts fødselsdag og den første dag hvor både Natalie og Scott skulle arbejde :-D 
Så jeg sov længe, så Todays show og What not to wear... Natalie kom hjem til frokost og fik fri ved en fire tiden og vejret var simpelthen vidunderligt, så vi besluttede at tage en tur til Storybookland!


Her er jeg foran slottet i storybookland! Det var vildt fedt og jeg fik en dejlig tur igennem landet of Oz


Da vi kom hjem spiste vi suppe og pakkede Scotts gaver ind :-D
Så da han kom hjem gav vi ham hans gaver... 


 
 




Så det var en god dag :-)



Læg mærke til Twins t-shirten:-D
Twins er et Baseball team, og vi har fået
billetter til at tage til en twinsgame i
Minneapolis!!! MEGA NICE!!! 
Fredag brugte jeg først på at sove længe og efter frokost tog jeg med Natalie på arbejde.. Jeg hjalp hende med at hænge plakater op i hendes klasseværelse og mødte alle de lærer jeg skal have det næste halve års tid... 


Efter det tog vi til Twist Cone som er en mega god isbutik i Aberdeen :-D 






























Så lørdag stod på afslapning og en tur i Cowboyboots land!!!






























Idag var vi i kirke, jeg kan virkelig godt lide kirken her.. vi møder så mange søde mennesker og der er limonade og tærte.. Kirken er hyggelig og hjemlig! Efter kirke spiste vi frokost med Natalie & Scotts venner på Country clubben


Om eftermiddagen tog jeg og Emily ud for at købe ind og derefter bagte vi (hun) Cookies imens vi (jeg) snakkede :-D Det var super hyggeligt...

Håber det går supergodt derhjemme, jeg nyder min tid her!

Peace out - Nellie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar