søndag den 26. august 2012

Min første uge i High school

Mandag startede jeg ud med at sove længe, da det var min sidste sommerferie dag :-D

Derefter brugte jeg det meste af dagen på at finde ud af hvad jeg skulle have på.. uden held.
Om aftenen tog vi (mig, natalie og scott + venner) til the Cyrkus fordi mandag er hotwings night..
Så det skulle jeg prøve :o)



dette er mig og Megan der venter på vores chickenwings :-)
Da vi så kom hjem igen fik scott æren af vælge hvilket tøj jeg skulle have på dagen efter..
Dette er så billedet af mig første skoledag:

Så tirsdag var førsteskoledag og jeg var virkelig nervøs!! Og med god grund..
Her er en udvekslingsstudent fra Tyskland ved navn Claudia.. Hende og hendes værtssøster Andie jeg mig et lift til skole den første dag.
Da jeg trådte ind af dørene fik jeg noget af et chok, jeg vidste godt at der ville være mange mennesker og at det ville være meget anderledes end min gamle skole, men jeg var alligevel overrasket over hvor mange mennesker der mødte mit blik!
2000 unge mennesker alle i min alder.. En gruppe football spillere, en gruppe med sporty piger, et par bebrillede drenge der gik alene, en folk cheerleders og en gruppe med folk der kun går i sort!! - Så ja, det er lidt ligesom i filmene..
Så der stod jeg, halvt overglad og halvt mega bange! Jeg gik direkte til mit skab, men jeg kunne ikke få det op... Heldigvis kom Natalie mig til hjælps.. Det er super dejligt hun er på skolen!!
Min første time var US history, som jeg havde glædet mig meget til.. Min jeg gik selvfølgelig forkert og endte i det forkerte klasseværelse.. Pænt pinligt!! Men jeg fandt det til sidst og jeg kom ike forsent.. så det var en god ting.. Det var spændene og min lære er super sød!
2. time var intro to Art, og det er en af mine ynglings fag! den 3. time jeg kom til var spansk, hvilket var et fedt fag! og min sidste time var US litteratur...
Jeg snakkede ikke med en eneste person hele dagen! Jeg kom hjem ved en 4 tiden og var udmattet!
2. dag var meget lignede.. Jeg valgte at springe frokosten over da der bare var så mange mennesker!!
- Natalie og Scott fik mig dog til at love at jeg ville spise frokost... Jeg valgte at lave lidt om på mit skema 2. dag.. (i Amerika vælger man 4 fag, dem har du så hver dag i en periode tid)
Men fordi jeg gerne ville tage kreativ skrivning blev jeg nød til at flytte nogle ting rundt...
jeg havde derfor en ledig blok hvor jeg normalt ville have US litteratur, og den eneste valgmulighed jeg havde var at tage teamsport... Så ja jeg skal have idræt hver dag i et kvart år.
jeg fik mine første lektier den dag:


3. dag var bedre.. mine første timer forløb fint.. jeg spiste frokost i kantinen og det var noget af det mest skræmmende nogensinde!! Jeg sad alene og spiste mig mad da en gruppe af sophmore piger
(10. klassere) spurte om jeg ville sidde med dem... Så jeg fladt i snak med nogle mennesker!
min første teamsports time var sjov... jeg fik et par venner i den klasse og vi spillede Amerikansk football. Og selvom mit hold tabte to gange lavede jeg faktisk en touchdown!!

TGIF var temaet for den fredag.. alle var allerede skoletrætte (Thank god its fridag)...
fredag aften skulle vores vollyballhold spille imod en anden high school.. så jeg tog til vollyball game med en ven og vores skole vandt!! Om aftenen tog jeg, Scott og Natalie ud og spise på en hyggelig lille dinner... hvor der self var football i fjernsynet (der er sport i tvet på alle resturaner herover).. Mig og natalie delte en potion nactios:



Lørdag købte jeg de ting jeg skulle bruge til min kunst klasse og vi var ude og kigge på støvler et nyt sted :-D vi fandt ikke rigtigt noget.. men jeg fik en ny ven O_o

 om aftenen tog vi hen til nogle af Natalie og Scotts venner og spiste.. Det var virkelig hyggeligt<!!



  Idag tog vi i kirke og tog også lige et billede derfra:



Så jeg har det godt her.. Jeg begynder allerede nu at blive en smule nervøs for imorgen, men jeg lever den Amerikanske drøm ;-D Håber i hygger derhjemme - Peace out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar