fredag den 21. september 2012

Min FANTATISKE weekend i Minneapolis!

Okay jeg ved det er sent ude men her er min blog om min weekend i... 

"The Twins Citys"!

Så som i ved, på grund af min overskrift, tog jeg til minnesota sammen med min værtsfamilie i denne weekend! Så nu har jeg besøgt 3 stater!! 
Minneapolis har meget at tilbyde USA's 32. stat, ligger i det nordligste USA, og grænser til Canada og delstaterne WisconsinIowaSouth Dakota og North Dakota. Statens hovedstad er Saint Paul, mens Minneapolis er statens største by. Minnesota blev optaget som en delstat i USA den 11. maj 1858.

Minnesota har en befolkningstal på 5.167.101 mennesker... JA de har næsten lige så mange mennesker i ene stat som i hele Denmark. 

Her er et par billeder (som jeg selv har taget), bare for at vise jer hvad jeg prøver at forklare jer..
- Et billede siger mere en 1000 ord - :-D


Så her kan i se de høje bygninger der omgivede os..
Dette billede er taget fra en glas gangbro imellem to bygninger.. Så det blev et pænt billede da det er taget oppefra og ned på en vej..




Dette sted var AWSOME!




 som i kan se.. En stor by for lille mig... Jeg elskede det! Det var en virkelig smuk by!


Vi tog til comopark zoo! Hvor jeg tog 1000 billeder... Her er de bedste resultater... 


Det var super hyggeligt!! Vi gik rundt i Zoo i et par timer... Før vores næste stop...

Vi tog til Minneapolis´ capital bygning.  


Her er et sødt billede af Natalie og Scott foran bygningen 






Endnu en stor ting ved Minneapolis er at den har Amerikas Største Shopping Center!! - MALL OF AMERIKA!


 Mall of amerika har 520 butikker og en teampark indeni...






Om aftenen spiste vi på Bubba Gump shrimp company.. (Det firma forrest Gump starter med sin bedste ven Bubba i min ynglings film Forrest Gump)


Her et billede af menu kortet, der selvfølgelig kun reje retter! :-D



Her er så drikkekortet.. der selvfølgelig er formet som et bordtennis bat! - Awesome!Hvis man ikke havde brug for hjælp.

 Men hvis man havde brug for hjælp skulle man bare vendte skiltet!!




- Og det var så COOL!! 

Dagen efter tog vi til BaseBallGame TWINS!!!




Så vi tog til kampen og det var så fedt!!
Det var helt klart min ynglings del af weekenden!





























Søndag tog vi til middelalder festival! Og det var virkelig gennemført!








Så jeg havde en fantatisk weekendt!!


- PEACE OUT - Nellie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar