tirsdag den 18. september 2012

Skolen, Roadtrip til Minnesota og Homecoming uge...

- Velkommen til min BLOOOOG <3.. Er ked af at jeg ikke bloggede søndag som jeg bliver ved med at love.... Vi havde en travl weekend!

Min uge startede ud normal og for at være ærlig med jer skete der ikke noget RIGTIGT interessant.. Så for at have noget at skrive om valgt jeg at tage nogle billeder fra min skole... Så i kan se en rigtig amerikansk High School!

 Her er et billede jeg tog på vej til skole.. Det er indgangen i kan se og den typiske skolebus vi bliver nød til at vente på hver morgen.
Scott sætter mig af ved hoveddøren som i kan se nedenfor
                                                                                 
 
Dette er billeder taget i gangen og i min historie klasseværelse...




de mennesker i kan se i baggrunden er vores football team der øver sig og nogle cheerleders også

Dette er skolebiblioteket  som er pænt stort!! Jeg har ikke benyttet mig af det endnu, men det er pænt awsome!


Jeg har det godt herover, og skolen er cool.. Jeg kan kun sige det er ligesom at se en sjov pige high school film.. Drama, klikker, nørder og de Seje unger... Skolen er også stolte af dem selv og deres ørn (som er vores maskot).. Hver fredag er det blue and golden dag.. Så man klæder sig i skolens farver


 dette er et billede af kantienen.. Ja det ser pænt rodet ud.. Okay forstil jer så 1200 teenagers der alle har venner og en plads i denne sociale junge.. De har alle en identitet og det er nemt at se hvem der er the goths og hvem der er art freaksne!
Forstil dig nu alle disse 1200 studenter der alle prøver at overdøve hinanden... De små fressman drenge der konkurrer om hvem der er den sjove.. De søde generte freesmen piger der alle fniser og snakker om de "lækre seniors".. De selvsikre shopmore drenge, der nu efter at rykke en rang op i high school livet gør grin med de små fressmens.. Shopmore piger der prøver at udkonkurrere hinanden og er difinationen af "mean girls".. De travle juniors der så småt har fundet ud af systemet og prøver desperat at få gode karakter (junior året er det hårdeste, skolemessigt) Og selvfølgelig de skrammende seniors der ejer stedet og kan tillade sig alt.. Jeg mener ALT...

okay Efter dette tænk nu på at finde et sted at sidde.. når nu du ikke pærcist ved hvilket slags pige du er.. Drama? debate? dance? sporty? nørd? kirkeunge? - Jeg aner det ikke...

 Her er listen over hvad dress coden er til Homecoming ugen.. så var på vej... Ville gerne fortælle om det da jeg allerede er gået igennem to af dagene.... Men hvad skulle jeg så skrive om næste uge?









Torsdag aften tog jeg og Natalie til Scott og hans bands jazz koncert :-D











Weekend i MINNEAPOLIS!!

... coming up (to be countinued)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar