tirsdag den 11. december 2012

It start to look a lot like christmas

hej allesammen... Jeg ved at min blog begynder at gå langsommere... Jeg har haft travlt for tiden.. And i am sorry.

Ser i som jeg har sagt før var jeg i the Fallplay, efterårs skuespillet, på min skole.. Og sidste uge havde vi premiere... Så det er jeg færdig med nu. På mandag er der audisions på den nye musical, så ønsk mig held og lykke for der er en større chance for at jeg ikke får en rolle denne gang :-( Men jeg vil gøre mit bedste.








Jeg elskede virkelig at være med i stykket! Og jeg fik en masse venner... Også derfor at jeg vælger at gå til audisions på den opkommenede musical.
Også en grund til at jeg droppede at blive en cheerleader. Jeg gik til udtagelse for at blive cheerleader og jeg kom på holdet. Men jeg havde det ikke sjovt med det. Pigerne (håber ikke de læser dette) var ikke de slags mennekser jeg ville være sammen med. Så jeg er ikke længere cheerleader, men jeg er nu officelt dramageek. :-D And i like it

 
Her har i så et billede af aberdeen i denne tid.
Det er virkelig flot især her til jul. Men det skal så også lige siges at det er super koldt!
Den anden dag var der minus 17 grader hele dagen og seen er også faldet en del siden dette billede var taget! Det går mig til knæerne!
Folk er begyndt at snakke om hvad de ville lave hvis de blev seenet inde.. Noget alle her har prøvet et par gange i deres liv.
Den anden dag vores electrisitet ud..


























Med hensyn til at gå på high school er jeg blevet meget bedre til det!
Jeg paniker ikke så ofte, jeg kan gå igennem hallen uden at blive væltet omkuld... Jeg kan enda åbne mit skab i første forsøg! Skolen er nem og jeg har venner.
Men syntes alligevel at jeg ville tage lejligheden til at vise jer hvor mange mennekser jeg snakker om




Every single day people!!
Dette billede er taget på vej til min kreativ skrivning klasse..
Og det her er hver dag.. Tro mig.

Til højre kan i se biblioteket og hvis i forsætter lige frem kommer i til kantinen. Jeg er på vej ned da jeg tog dette billede og hallen ovenpå er mindst lige så vild.


































Amerikansk jul = vulgær og overdrevet! Jeg elsker det!

Her er så en af vores 3 jultræer


Selvfølgelig begynder julen ikke i december, Nej! Lige efter Halloween er det jul og det er faktisk mega fedt!

Julen er jo sådan en hyggelig tid og selvom at den for hjemveen til at melde sig lidt og hygge slet ikke er i det amerikanske ordforråd hygger jeg mig!

men det begynder at hjælpe på det.. Håber vi kommer til at opleve julen i år... 21 december 2012... OH NO - just kiding




Så håber i alle får en god jul derhjemme.. Savner jer alle...
Undtagen et par stykker.. I ved hvem i er :-D

Jeg håber i har det godt og nyder denne lyse tid!





Så mig og min kreativ skrivning klasse på på fieldtrip... Hvilket var virkelig underholdene :-D

på vej til skolebussen :-D

Det her er Ana... tror jeg har blogget om hende før.. Hun er fra rusland.

Her er vi alle sammen uden foran museumet 


Vi fandt kostumer vi blev nød til at tage på

Endnu et lille gruppebillede


Next chapter: BISON FOOTBALL

Så lørdag tog vi til Fargo i North Dakota for at se et collage football game!
Og det var så fedt!


Her er natalie og scott i deres Bison tøj :-D



ingen var i tvivl om hvilken farve de skulle tage på :-D

Her er Scott og jeg med vores dyrebare billetter 

 Her er vi så! På vej et en Football game på Ndsu collage... Det collage jeg gerne vil gå på når jeg er færdig med high school. (Gym)
Kan det blive bedre?





Med dette vil jeg afslutte min blog... Elsker jer alle!

Peace out (ønsk mig held og lykke på mandag)

Nellie :-D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar