søndag den 30. december 2012

SÅ allesammen jeg er glad for at annoncere at jeg overlevede jordens undergang!!!!! YES!!
- og jeg er ked af at jeg ikke har givet lyd fra mig siden... Jeg tænkte at i ville finde ud af det nu hvor jeg stadig er meget aktiv på facebook...
Jeg ved min blog ikke bliver opdateret så ofte længere... Jeg har flere ting at lave, flere venner, og føler mindre og mindre at noget super anderledes sker... Jeg mener der sker en masse ting hele tiden, men for mig er alt det amerikanske nu hverdag... Et eksempel er at imens jeg skriver dette sider vi at ser football... Tja det hele er jo amerikansk hele tiden.
derudover har jeg nu hele 2 followers herinde... Så jeg føler lidt at jeg snakker med mig selv som jeg laver et blogopslag, så mor og far - det er til ære for jer at min blog stadig bliver opdateret.
Selvom jeg faktisk nyder at lave min blog, det bliver et godt minde når jeg kommer hjem.

Som jeg tror jeg fortalte jer sidste gang er jeg ikke længere cheerleader.. det var faktisk en meget kort periode af mit liv som jeg er glad for er over... Jeg fortalte jer at jeg gerne ville være med i skolens musical i stedet for, men at det selvfølgelig ikke var sikkert jeg fik en rolle... Men jeg kun nu glædeligt sige at jeg fik en rolle i musicallen og jeg nu har noget at lave istedet for cheerleading.

Her er så et billede af mig med min Seussical bog.
Vi laver Seussical the musical, Jeg kendte ikke selv showet, men det er en samling af Dr. Seuss´s historier i en musical. Dr. Seuss er en børnebog forfatter.... I kender måske "The cat in the hat" eller "The grinch"

Det er en mega sød musical og jeg glæder mig til at begynde på den







derudover fik vi Juleferie den 21(efter jordens undergang) Så det var jo mega fedt!

Her er jeg og nogle af mine venner (Katie, Gabbie, Paige og jacob) ude og fejre at vi kom med i musicallen.

Herefter var der jo ikke længe til jul... Så jeg gjorde mit værelse lidt hjemligt :-D


Her åbner jeg min julegave fra katie... TAK! 



Katie kom for at hjælpe mig med at pynte mit værelse op til jul

Og jeg siger jer det blev rigtig fint


Som nogen af jer ved var der en udvekslings student her sidste år der også var fra Danmark... Hendes navn er Josephine og hun er på besøg herover over julen.. 



Så dette er et billede af mig og Josie i vores kirke... Det var sjovt at snakke dansk igen :-D


Jeg tog et billede af denne facebook samtale fra den 5. september hvor jeg snakkede med Katie første gang.. Som i nok kan gætte er min bedste veninde herover Katie... Så dette gjorde mig glad. :-D

Så julen kom og jeg brugte det meste af morgenen den 24. december på at skype med min Danske familie der dansede rundt om juletræet... 


Hvilket var underholdene :-D










Så jeg havde en marry Christmas... Håber jeg også i havde!!

Peace out! - Nellie 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar