lørdag den 9. februar 2013

Seussical the Musical

Hallo world :-D 
Det er stykke tid siden, (jeg er begyndt at starte med at sige sådan hver gang), men havd kan man gøre! Januar var en meget travl måned! Åh ja der skete en masse.
Som jeg er sikker på jeg fik fortalt mindst to gange var jeg med i en musical på skolen. Denne musical måtte kun vare 45 minutter, fordi vi i slutningen af måneden tog til Sioux Falls (Den største by i South dakota) Til Brandon Vally high School hvor 44 skoler kommer med deres skuespil og optræder... Om lørdagen var der så Awards om lørdagen.
Vi optråtte 4 gange i Aberdeen. Tirsdag aften for all der ville komme. Onsdag morgen for high school elever. Onsdag eftermiddag kom 300 2. klasser og så vores Musical og onsdag eftermiddag optråde vi igen for High Schoolers.

















Her vores Cast photo (Billede fra Aberdeen News Avis)

Så Januar var en hel masse musical! Jeg var i skole til klokken 6 næsten hver dag... Men det var virkelig det værd!
 Det var sådan en oplevelse! Jeg fik mange nye venner... Og havde chancen for at være sammen med mine andre venner!
Ihh var jeg bare nød at være en del af denne musical! Det var meget tid men det var en succes!




Jeg går ud fra i ikke kender seussical.. Men måske dr seuss? 
Han skrev the cat in the hat? 
Tja anyway han er en meget berømt børnbog forfatter herover og det er så en blanding af alle hans eventyr blandet sammen til en historie lavet til en musical.  


 Som i kan se var det meget colorfull!
(kunne ikke finde det danske ord)
















Turen til brandon var den bedste... Så det var meningen vi skulle forlade skolen torsdag morgen, men som i ved lever jeg i South Dakota... Sne, sne og mere sne!

Vi kunne ikke forlade torsdag på grund af hvor koldt og snefuldt det ville blive torsdag... Så efter vores 3 optrædelse onsdag fik vi besked på at vi ville køre 3 timer senere. Stress på men vi nåede det.
Lige et billede af mine roomies:





























Så vi forstillede vores show torsdag eftermiddag på Brandon Vally High School og tog derefter ud og spise og fejre at vi havde lavet vores sidste optrædelse... selvom det selvfølgelig var trist.
fredag morgen vågnede vi tideligt og tog tilbage til Brandon Vally High og så de andre skolers shows hele dagen! 12 theater stykker på en dag. Lørdag morgen så vi de sidste shows og så var det tid til The Awards!!!
 Vi vandt en superior! Det var Aberdeen High Schools 10ende superior i træk! Vi går ned i historie!

Det var en supergod tur og vi tog hjem lørdag aften efter the awards....

her er nogle billeder fra vores show i Brandon:





























Det nu en uge siden... Denne her uge er gået med at make up work i skolen... det var mange lektier og opgaver som jeg ikke havde haft tid til... Så denne uge er gået til lektier og at få gode karakter igen :-D
Nu glæder jeg mig til the spring musical der nok begynder i marts... Så jeg må jo bare vente igennem denne måned... Men der sker jo mange ting hele tiden! I går var jeg til en Dramaclub Movienight og i aften tager jeg til min veninde Paiges sweet 16...

En anden ting der sker i marts er at jeg den 9. tager til..... Wait for it...... BOSTON!!! Hvor dette smukke land startede! efter to dage der tager jeg til..... THE BIG APPLE!!! NEW YORK CITY!
efter 4 dage der vil jeg slutte min tur i WASHINGTON DC! Jep jeg besøger obama :-D

Og jeg har mere at se frem til for i april er det tid til prom... Jeg både en date og en kjole så jeg er klar!

Med andre ord! LOVING LIFE... jeg har det godt! Håber i nyder Danmark derhjemme... See Ya in June.

Peace out - Nellie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar