søndag den 13. januar 2013

5 måneder senere

Så hej allesammen... Nu har jeg været her halvdelen af tiden og det er bare gået så hurtigt!!
Jeg tog mig sammen idag og fandt en skål popcorn, en football kamp, en coca cola og et tæppe... satte mig ned i min ynglings stol foran pejsen og læste alle mine blogopslag jeg nogensinde har lavet herinde!! Lige fra det første opslag som jeg skrev en aften i tyrkiet da jeg stadig ikke havde nogen anelse om hvad fremtiden ville bringe eller om ideen om en blog var en god eller dårlig ide... Alt jeg vidste var at jeg var på vej imod drømmen.... Drømmer der stadig vare ved! Jeg sidder her i min stol med Natalie og scott der sidder og råber af tv skærmen (football) og smser med min veninde katie som jeg var så heldig at møde.
Jeg har oplevet så meget i de sidste 5 måneder og det har været fantatisk! Jeg føler at alt har ændret sig.. Jeg har i hvertfald. og hvor er det til det bedre!! Jeg har aldrig været så glad hele tiden!!
Kan i tro at dette billede var taget for mindre end et år siden... Jeg ligner slet ikke mig selv... Jeg var en meget nervøs pige det slet ikke kendte de mennesker jeg står sammen med på biledet!! Idag sidder jeg med dem og føler at de er familie!! Og det kan man vel sige de er. Min amerikanske familie og de følelser jeg stod med på dette billede for 5 måneder siden kan jeg slet ikke huske eller forstille mig. Jeg står med et amerikansk flag som jeg fandt så specielt og fremmed og som idag ser hver eneste dag...


Men de venskaber jeg har fået herover er utroligt vidunderlige!!

Da jeg kom herover havde jeg ingen ide om hvad jeg skulle gøre af mig selv!! Jeg fik 4 drenge venner som jeg spiste frokost med... men jeg ville have venner der havde de samme interesser som mig... Hvordan skulle det overhoved kunne ske når jeg ikke anede hvilke interesser jeg havde? Jeg havde ikke lavet noget efter skole i dk, så hvad skulle jeg dog gøre i USA?


 Så at være i dramaklubben og efterårs skuespillet var vidunderligt! Fordi jeg er nu Dramakid.. Jeg er en person med noget jeg kan kalde mig selv.

Jeg tror at det er det bedste der er sket for mig herover!! Udover at havde oplevet steder og ting jeg aldrig troede ville være muligt for en isoleret dansk pige som mig - har jeg faktisk fundet en lille gruppe mennesker der er lige så underlige som mig! Tak katie you made my year.



så angående de ting og steder jeg har oplevet:
Jeg: Nellie Bruhn Petersen har været til et twinsgame i minneapolis!! Jeg har været lige der! Jeg har oplevet dette og jeg er så taknemmelig!

Jeg mener se på mig!! Jeg ser så glad ud!!! Dette billede repræsentere min første tur til minneapolis hvor jeg var i the mall of america, så skyskrabere og besøgte forrest gump!!!




Jeg oplevede den amerikanske jul!

Jeg oplevede den overoppyntede og overreklamerede juletid der simplethen var en kæmpe oplevelse!







 Jeg ved hvor heldig jeg har været!!

Dette billede er fra homecoming hvor jeg og katie offcielt blev venner.
























Oplevelser jeg har fået er jeg så taknemmelig for!!!! de sidste 5 måneder af mit liv har været fantatiske!!!


Peace out - Nellie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar