søndag den 9. september 2012

Heii people!

Velkommen tilbage eller bare velkommen!

jeg er spændt på at fortælle jer om min uge!

jeg er begyndt at falde til på min high school og denne uge var bedre end de første to...

Mandag okay jeg ved at jeg snakkede om min mandag i min sidste blog, men jeg var kun halvt igennem min dag.. Så Mandag aften tog vi til nogle venner og spise middag sammen :-D
Her er vi i deres superfede bil! That was fun

Tirsdag begyndte jeg i skole igen efter en afslappende laborday! Men tirsdag morgen virkede utrolig nem.. Jeg kan stolt sige at jeg ikke længere havde problem med at åbne mit skab!
Jeg er begyndt at få venner og folk der genkender mig! Jeg har et bord at side ved i kantinen og jeg kan finde mine klasseværelser uden at rende rundt med et kort!
Tirsdag var også dagen jeg fandte ud af at jeg havde fået en rolle i skuespillet på skolen.
Efter skole tog Natalie og jeg til frisøren og jeg blev klippet korthåret!!


Om aftenen var Natalie ikke hjemme, så det vasr Scott´s tur til at lave aftensmad... Så vi tog ud og spise :D
DETTE er carrycoke.. Med andre ord.. de har andre former for Cola!! Jeg elsker denne her

Onsdag blev jeg opsøgt af en lære fra min skole og kirke.. Hun spurte om jeg ville være interesseret i at være frivillig hjælper i min kirke.. De har et program hver onsdag hvor børn kan komme efter skole og blive underholdt i kirken og spise aftensmad... Og jeg sagde selvfølgelig ja!
Så om aftenen tog jeg til kirken og jeg skal hjælpe med at underholde børnene om onsdagen (hvis det ikke går ind over mit teatherstykke)
Onsdag var også dagen jeg prøvede den berømte Macoroni and cheers! - Lækkert!!

Torsdag var min første dag i teatheret og det var super hyggeligt!! Jeg kan rigtig godt lide at være i teatheret med alle de sjove mennesker!
Bagefter tog jeg hjem og så Ellen... FORDI JEG KAN!! 


resten af aftenen lavede jeg lektier, fordi dem har jeg også mange af!

Fredag tog jeg i dramaclub og til teathert for at øve efter skole.. Jeg elsker det!
Om aftenen tog jeg og min ven Josh til hokey game, fordi aberdeen wings skulle spille... Og det kunne jeg jo ikke gå glip af!





Lørdag stod jeg op sent... Mig og natalie tog til en artfestival ting... som var noget for sig selv...




Efter dette meget interessante art show tog hjem til en af Natalies venner fra hendes collage tid.. Hun bor i califonien, men var i SD på grund af hendes far 80 års fødselsdag som de holdte om Søndagen..
Om aften tog jeg igen med Josh til hokey... And we had so much fun!!!

- Jeg håber virkelig at alle i der tog til jubilæum fest på Bifrost havde den bedste aften nogensinde!
Jeg ville ønske jeg kunne ha været der med jer.. Så hvis/når i kommer på bifrost igen MÅ du love mig at du hilser! Jeg savner den skole MONSTER meget! - Nu hvor jeg er i den "virkelige verden" ser jeg hvordan  den skole ikke bare var en skole, men mit andet hjem <3 love u all

søndag - idag - er jeg lige kommet hjem fra kirken.. Vi laver chili til frokost og tager til en 80 års fødselsdags fest i aften :-D Nyder min tid her.. Håber i har det supergodt derhjemme LOVE YA!

Peace out - Nellie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar