søndag den 21. oktober 2012

Halloween, Drama and Minneapolis...

Denne uge har været meget lang, meget besværlig og helt fantatisk!


Som i nok ved og som jeg også fortalte om i sidste uge er det ved at være Halloween herover!
Hvilket amerikanerne går meget op i! Der er mere pynt til Halloween herover end der er til Jul i Danmark! - Not kiding!
Bare et eksempel på et hus i Aberdeen i denne tid. 


Det er sjovt at se byen sådan.. Men især butikker som Walmart er helt pyntet op! Det er overdrevet.. 
Der er snart halloweendance på skolen og jeg planlægger at klæde mig ud som en hippie...
 (I know, overraskelse)


 Men min personlige ynglings ting ved halloween er dramaclubbens årlige hjælp i Haunted forrest..

- Hvert år ved halloween i Aberdeen holder byen noget der hedder haunted forrest. Det forgår i en stor park i byen.. Wiliepark
(storybookland). Der vil være skuespiller fra forskellige steder i byen... De klæder sig ud og laver en sence eller en opstilling hvor de skræmmer folk.. Og tjener penge på det.. Dramaklubben på Aberdeen Central High har to scener hvert år for at tjene penge ind til en fieldtrip. Så i år er jeg med i Haunted forrest for at tjene penge ind...
Vi laver et totur temple og et sindsyge hospital.. Hvilket skulle blive pænt creepy..
Så mandag, tirsdag og onsdag efter skole blev jeg i theatert og arbejdede med dramaclubben på at male gravsten og komme op med ideer til hvordan vil kan gøre det.
Så næste weekend er der haunted forrest og det bliver virkelig sjovt.. Skal nok tage billeder :-D
Denne uge var også speciel da det var den sidste uge af vores term.. Året er delt op i 4 terms og det første er allerede væk.. Hvilket vil sige vi måtte arbejde for vores endelige karakter og tage vores afsluttende tests..
Jeg har også skiftet mit skema allerede. Så nu har jeg Us history (igen), Creative writing, Spainsh (igen), og filmstudier... Så jeg spændt på de nye klasser imorgen! Torsdag eftermiddag brugte jeg udelukkende på lektier og på at læse mine ting igennem... Så Jeg var klar til de sidste tests...




Her er et billede af mit sidste kunst projekt. 


















Fredag aften tog vi til Northern collage theater for at se deres musical Legally Blond... 

Her er jeg med en gruppe venner ude og spise inden vi tog til musicalen.. Det var virkelig hyggeliget!!
Vi var en gruppe af cirka 20 mennesker.. Billedet er kun af of os teenageres..
Skuespillet var Mega godt... Da det i forvejen var en af mine ynglings film..
Til folk der ikke ved det er..
Det handler om denne meget blonde pige der bor i Califonien og er mega rig og overdrevet klædt i pink.. Hendes kæreste (der ligner ken meget) slår op med hende da han vil have en mere seriøs kæreste... Han flytter til Boston og begynder på Harvard, Hvilket er en af de bedste advokat skoler i landet... Hun vil have ham tilbage og søger derfor ind på harvard og som den pinke blondeine hun nu er, tror folk selvfølglig hun er dum.. Men det ender med at hun er mega klog og bliver en god advokat og en masse venner, plus en ny kæreste og bevare hende måde at være utrolig blondt på...
Hvilket er en utrolig god historie.. Hvis i ikke har set filmen burde i...
Det var en virkelig god aften..

Klokken 4.30 am (om morgen) stod jeg så op dagen efter... for det var tid til en tur til Minneapolis...


Vi tog til minneapolis med nogle lærer og dramakids for at se Skønheden og udyret og bye bye birdy.. Hvilket er to store theater stykker...
Vi kørte til skolen var der ventede en buss og så gik turen mod Minneapolis.. Min trejde gang..
Hvis man tæller min mellemlanding med..
Ellers var det den anden gang jeg var i den smukke by.. Jeg elsker det sted... Skyskrabere og Usas største center... Det bliver ikke meget bedre..
Det er en 5-6 timers bus tur.. Men siden det var så tidelig om morgen var det ikke et problem.. Jeg sov hele vejen..

Vi ankom i Minneapolis ved en 12tiden og lærene gik ud og fik frokost og vi "børn" og Mr McCafferty spise frokost sammen.. (Mr McCaffery er vores theater lære, Han er mega cool)

Jeg har lavet en film over det...




 Tak for at følge med.. See ya next week...

- Peace out, Nellie




 


1 kommentar: